حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

صبح پنجشنبه هشتم مهر امسال جسد مردی در یکی از خیابان‌های جنوبی پایتخت پیدا شد و تحقیقات تیم جنایی برای افشای راز این پرونده آغاز شد.
با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی، فردی که با شیوه متقلبانه اقدام به دریافت رمز و کاربانکی رانندگان تاکسی های اینترنتی کرده و متواری می شد، شناسایی و دستگیر شد.
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، امام جمعه منوجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، با جلب رضایت ۲۰ نفر از اولیای دم یک پرونده، یک متهم به قصاص نفس پس از ۱۳ سال از زندان رهایی یافت.
فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری فرد قاتل با هوشمندی و تلاش مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
دادستان شهریار گفت: حسین رهنما به عنوان جعبه سیاه پرونده به ترکیه فرار کرده است و در حال پیگیری این موضوع از طریق پلیس اینترپل هستیم و این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
شهروندان جهت پیشگیری از سرقت‌ به‌ صورت اسکیمینگ، انجام عملیات بانکی و وارد کردن رمز کارت حساب بانکی را شخصاً انجام دهند؛ چرا که حتی در صورت نصب اسکیمر بر روی دستگاه کارت‌خوان، بدون اطلاع از رمز عبور، امکان برداشت از حساب شهروندان امکان‌پذیر نخواهد بود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که با بلعیدن مواد مخدر را به تهران منتقل می کرد، خبر داد و گفت: در این رابطه همدست وی نیز دستگر شد.
برای آن که از شوهرم طلاق بگیرم فرزندم را در شهرستان رها کردم و برای یافتن شغل مناسب به مشهد آمدم اما گرفتار یک کلاهبردار حرفه‌ای شدم و همه سرمایه و طلاهایم را از دست دادم.
یک دستگاه خودرو سواری به هنگام حرکت در یکی از جاده فرحزاد به علت نامعلومی به داخل دره سقوط کرد وراننده آن به سختی دچار آسیب دیدگی شد.