حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

شبکه‌های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در اسفند ماه ۱۴۰۰، تعداد ۴۵۰ زمین لرزه در کشور و نواحی همجوار ثبت و تعیین محل کرده‌اند.
کلاهبرداران اینترنتی با ترفند ارسال پیامک‌های جعلی فیشینگ و سوء استفاده از مدارک هویتی شهروندان در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند.
رییس پلیس راه هرمزگان از فوت ۷ نفر در پی تصادف هولناکی در جاده کهورستان به لار خبرداد.

گرچه سازمان زندان‌ها پیش روی خود، بخشنامه ۸ بندی، اولویت هشت ماده‌ای، منشور سازمان و آئین نامه مختص خود را در کنار سند تحول قضائی دارد اما باتوجه به کمبودها راه درازی را تا اجرای آنها دارد.

کاربران شبکه‌های مجازی:

شیعه غمگین و اهل سنت داغدار است

سومین روز ماه مبارک رمضان، شخصی با سلاح سرد 3 طلبه حوزه علمیه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) حمله کرد و یکی از طلاب را به شهادت رساند و دو نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند حادثه دیروز بوی توطئه انگلیسی می‌دهد. برخلاف جوسازی غربی‌ها شیعه و اهل سنت باهم داغدار شدند.
فرماندار رامهرمز گفت: یک زن در روستای بسیطین از توابع بخش مرکزی این شهرستان که دارای اختلالات عصبی و همچنین اختلافات خانوادگی بوده اقدام به قتل سه فرزند خود کرد.
روزانه سرقت های خرد بسیاری انجام می شود که با بررسی های انجام شده، استاندار تهران اعلام کرد: عملیات جمع آوری معتادان به‌طور جدی در حال انجام است.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا با اشاره به اینکه اجاره دادن کارت بانکی جرم است، گفت: اغلب این کارت ها برای پولشویی استفاده می شوند.

کاظم نوروزی ترک‌آباد گفت: ماموران اداره اطلاعات هویزه پس از اخذ دستور قضایی، در یک عملیات یک محموله سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه ۱۲۱ تیغه خشاب مربوطه را از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.