کشف انبار احتکار کالا در محدوده بازار تهران؛ ۳۳ تن برنج، قند و روغن

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۳۳ تن مواد خوراکی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
تصویر کشف انبار احتکار کالا در محدوده بازار تهران؛ ۳۳ تن برنج، قند و روغن

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار احتکار کالا در محدوده بازار تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری مواد خوراکی در انباری در چهار راه مولوی تخلیه و دپو شده است که کالاها توسط وانت به این مکان منتقل و سپس توزیع می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند و مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالاهای اساسی از نوع قند و شکر و برنج و روغن در محل دپو شده است.

سرهنگ افشاری بیان کرد: طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد یعنی این کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد محل 1400 کیلوگرم قند ، 12730 کیلوگرم برنج هندی، 10080 کیلوگرم روغن نباتی و 10940 کیلوگرم شکر بوده است.

وی با بیان اینکه این انبار پلمب و برای متهمین پرونده قضایی مربوطه تشکیل شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.

منبع: تسنیم

669216