حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

از اشنویه و آستارا تا مدرسه‌ای که نامش فاش نشد؛

تنبیه و تهدید در مدارس

این روزها خبرهای کم و بیش زیادی از تنبیه بدنی دانش آموزان توسط معلمان و مربیان مدارس منتشر می شود. در یکی از خبرها، سیلی زدن معلم به دانش آموز برجسته می شود. در دیگری شکستن سر یک دانش‌آموز و ماجرای قیچی کردن موی دانش‌آموزان هم که روی آنتن شبکه‌های اجتماعی حسابی جولان می‌دهد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت اعلام کرد که با تخلفات ساکن و پارک در محل‌های ممنوع، اطراف امامزاده‌ها، تکایا و مساجد و محل های برگزاری مراسم برخورد می شود.
در ماه مبارک رمضان اما رئیس قوه قضائیه برای این دیدارها دستورات خاصی صادر کرد و با تاکید بر ضرورت مردمی بودن دستگاه قضا خطاب به معاونین و مسئولان قضائی اعلام کرده که حضور مقامات قضائی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده تبدیل به رویه شود.
سرکلانتر شمال تهران با اشاره به عملیات مأموران برای دستگیری این فرد، اظهارکرد: متهم در شمال تهران دستگیر شد و محل دستگیری وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعداد ۳۵ قبضه چاقوی غیرمتعارف، دو قبضه شبه سلاح مشابه کلت و تعدادی فشنگ نیز کشف و ضبط شد.
بر اساس اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، استوار دوم شهید «مجتبی میر»، حین حراست از مرزهای کشور در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سرپرست پلیس راه راهور ناجا از مسدود بودن جاده هراز به علت عملیات عمرانی خبر داد.
سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که افزایش حقوق سربازان پس از ابلاغ آئین نامه مربوطه تامین و واگذاری منابع از سوی دولت، از اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود.