باند ۵ نفره قاچاقچیان سکه‌های عتیقه دستگیر شدند

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام و دستگیری اعضای باند ۵ نفره قاچاقچیان سکه‌های عتیقه خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی یک هزار سکه عتیقه کشف شد.
تصویر باند ۵ نفره قاچاقچیان سکه‌های عتیقه دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس مأموران کلانتری ۱۵۳ از خرید و فروش عتیقه در محدوده کلانتری مطلع شدند.

وی اظهار داشت، گزارش اولیه نشان از این داشت تعدادی افراد با همکاری یکدیگر در محدوده بلوار "الغدیر" یافت آباد، با تشکیل باندی ۵ نفره به خرید و فروش اشیا عتیقه می‌پردازند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر پس از هماهنگی‌های قضائی به نشانی اعلامی اعزام شده و موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۵ عضو این باند را دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بازرسی اولیه از کوله پشتی متهمان تعداد ۱۰۰۰ قطعه سکه عتیقه کشف و توقیف شد و متهمان به کلانتری انتقال یافتند.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی اشیا عتیقه در اختیار کارشناس مربوط برای تعیین دوره و ارزش ریالی اموال کشف شده قرار گرفت.

سرهنگ قاسم پور در پایان توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه اعمال مجرمانه بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.

منبع: مهر

680509