حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

یک پسر دانش‌آموز در راه مدرسه به خانه با وارد آوردن ضربه‌های محکم به سینه همکلاسی خود او کشت.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل فراری که پدر زن و مادر زن خودش را به قتل رسانده بود، در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، خبر داد.
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس در بلوار ۱۰۰ متری موجب مصدوم شدن ۲۵ نفر شد.
به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که بر اساس حکم مراجع قضایی و به دلیل اختلاف ملکی، برابر یک واحد مسکونی در شهرستان گلپایگان دیوار کشیده شده است و ساکنان این واحد مسکونی که حاضر به ترک خانه نیستند پشت دیوار حبس شده اند.

مهر ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری بی‌سیم به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و تیمی از مأموران این پایگاه مسئولیت رسیدگی به پرونده را پذیرفتند
چند روز پیش زن و مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفته و از ناپدید شدن دختر 25 ساله شان خبر دادند.
به‌دنبال رشد پرشتاب قیمت برنج در ماه‌های گذشته، خبرهای دریافتی حاکی از تلاش دولت برای متعادل‌کردن کفه‌های عرضه و تقاضا از طریق واردات برنج خارجی است.
در حال حاضر ۴ هزار و ۴۶ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور تحمل حبس می‌کنند که بیشتر این زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در شمار بدهکاران مالی هستند.

ستوان دوم علی شیخی کبیر در راستای تامین امنیت مرزهای جنوب شرقی کشور در زابل پس از چند روز بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

ساعت ۲ بعدازظهر یکشنبه ۲۱فروردین، صدای شلیک چند گلوله از طبقه سوم ساختمانی در منطقه کیانشهر به گوش رسید و ساکنان ساختمان مرد همسایه را دیدند که سراسیمه از آپارتمانش خارج شد.
از سوی آموزش و پرورش هرمزگان؛

مرگ دانش آموز مینابی در مدرسه تکذیب شد

روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان در پی انتشار اخباری مبنی بر مرگ یک دانش آموز مینابی در مدرسه با انتشار اطلاعیه ای ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: حادثه منجر به مرگ، در مسیر مدرسه به خانه رخ داده است.