آتش‌نشانان اصفهان روز پر حادثه ی را پشت سر گذاشتند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: سه حادثه حریق یک دستگاه تریلر، فوت بر اثر ریزش آوار و حریق باغ رستوران امروز به سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.
تصویر آتش‌نشانان اصفهان روز پر حادثه ی را پشت سر گذاشتند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان

اظهار کرد: ساعت ۲ و ۵۸ دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی یک دستگاه تریلر به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه‌های ۱۵ و ۴ به محل حادثه افزود: در این حادثه تریلر حامل مواد سوختی در خیابان خوراسگان دچار آتش‌سوزی شده بود.

شریعتی با بیان اینکه تریلر کامل طعمه حریق شده بود اما از سرایت حریق به دیگر خودروها جلوگیری شد، گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

تخریب غیراصولی ساختمان جان مرد 70 ساله را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر ریزش آوار تخریب غیراصولی ساختمان در خیابان کاوه اصفهان ساعت ۸ و ۵۷ دقیقه به سازمان آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره ۶ و خودروی نجات از ایستگاه شماره ۷ به محل حادثه بیان کرد: در این حادثه مرد ۷۰ ساله در زیر آوار مانده بود و بعد از آواربرداری جسم بی جان این فرد پیدا و تحویل نیروهای اورژانس شد.

یک باغ رستوران طعمه حریق شد

شریعتی عنوان کرد: در حادثه‌ای دیگر پیش از ظهر امروز حریق باغ رستوران بعد از روستای راشنان از سمت اشکاوند به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام 4 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه گفت: در این حادثه رستوارن کاملا طعمه حریق شده بود و ماموران آتش‌نشانی ابتدا یک رینگ اطفا دور باغ رستوران ایجاد کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام اولیه که از کپسول مایع این رستوران استفاده می‌کرد، مأموران نسبت به اطفا و خارج کردن کپسول‌ها اقدام کردند و از سرایت حریق به مجاوران جلوگیری

شد.

شریعتی با بیان اینکه تنها قسمتی از اجناس سوپرمارکت دچار حریق شد و مغازه سالم ماند، خاطرنشان کرد: مأموران آتش‌نشانی در حال پاکسازی و شعله‌زنی هستند و حریق کاملا کنترل و اطفا شده است.

منبع: آتش نشانی

681956