عاملان سرقت میلیاردی یک منزلی در اصفهان،دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ سارقی که با دستبرد به یک منزل در شهر اصفهان ۱۸۰ میلیارد ریال اموال را به سرقت برده بودند، خبر داد.
تصویر عاملان سرقت میلیاردی یک منزلی در اصفهان،دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت رد پای ۲ سارق را در این سرقت به دست آوردند.

ترکیان گفت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در شهر اصفهان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقتی توسط این ۲ سارق ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۱۰۰ میلیارد ریال اموال سرقتی شامل ۷۰ عدد سکه و مقادیر زیادی طلاجات کشف که پرونده در این رابطه تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت

منبع: نیرو انتظامی

681815