بازهم حادثه در بازار اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دیواری به طول حدود ۱۰ متر و ۹ متر ارتفاع مربوط به یک خانه تاریخی در بازار بزرگ اصفهان، بازار نیم آور، سرای حاج کریم ریزش کرد.
تصویر بازهم  حادثه در بازار اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر امروز یک‌شنبه حادثه ریزش آوار مربوط به یک دیوار به طول حدود ۱۰ متر و ۹ متر ارتفاع مربوط به یک خانه تاریخی در بازار بزرگ اصفهان، بازار نیم آور، سرای حاج کریم به آتش‌نشانی اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام ماموران آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره ۹ و ۱۷ به محل حادثه گفت: در این حادثه کسی زیر آوار نبود.

شریعتی با بیان اینکه طبقه بالای این ساختمان به عنوان انبار پوشاک استفاده می‌شده است، عنوان کرد: پشت این ساختمان نیز کارگاه طلاسازی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: سه روز پیش گزارشات مردمی مبنی بر قوس‌دار شدن دیوار به آتش‌نشانی گزارش شده بود و ماموران آتش‌نشانی نوار خطر را در موقعیت کشیده بودند و به بهره‌برداران توصیه شده بود که ساختمان را تخلیه کنند چرا که احتمال ریزش است.

وی بیان کرد: نماینده شهرداری و میراث فرهنگی سه روز پیش در محل حضور پیدا کردند، ظهر امروز با توجه به لرزش‌های دیوار و ریزش دیوار ماموران اعزام شدند و مجدد کلیه عوامل مرتبط در محل حضور داشتند و اخطارهای لازم داده شده بود.

شریعتی خاطرنشان کرد: مأموران در محل حادثه در حال بررسی هستند و اثاثیه بهره‌برداران پوشاک و طلاسازی زیر آوار است.

منبع: آتش‌نشانی

681852