حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

یازدهمین روز بهار سال 1401 گزارش سقوط زن 78 ساله‌ای از بالکن خانه‌اش به پلیس بندرانزلی اعلام شد و دقایقی بعد بازپرس و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند و با پیرزنی مواجه شدند که لباس‌های خانه به تن داشت.
هکر‌های اخلاقی پس از بررسی آسیب پذیری‌های سیستم و شبکه ها، راه حل‌هایی برای جلوگیری از نقض داده‌ها تهیه می‌کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک ۹ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: آسیب های اجتماعی، اعتیاد و عدم کنترل خشم پدر، این کودک ۹ ساله را به کام مرگ کشاند.
مدیرکل دفترحقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با اشاره به متلاشی شدن دو باندجعل اسناد و فروش فاکتورهای صوری گفت: براساس دادنامه صادره برای یکی از این باندها، متهمین مجموعاً به۱۵سال حبس تعزیری و جزای نقدی بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال محکوم شدند.
در سال‌های اخیر، حملات سایبری جای خود را در بین ابزار‌های جنگ مدرن از نظر اتکا به آن‌ها برای وارد کردن خسارات سنگین روحی و مادی به حریف پیدا کرده اند.
پلیس راهور تهران بزرگ مهم‌ترین رویدادهای ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت را تشریح کرد که از جمله آن می‌توان به مرگ راکب یک دستگاه موتورسیکلت در جنوب تهران اشاره کرد.
پسر ٢٠ ساله مردی را تکه‌تکه کرد و روی جسدش پودر آویشن ریخت. همین پودر آویشن راز او را فاش کرد و این جوان قاتل به جرم خود اعتراف کرد.
یک تماس مشکوک، صدایی از آنسوی دیوار و در نهایت خواب‌ورویاهای عجیب، دست قاتل پیرزن رمال را رو کرد. زن جوانی که با کشیدن ماده‌مخدر گل، به سراغ نامادری‌اش رفت تا او را بکشد، اما سر از خانه پیرزن رمال درآورد. رفته بود تا نسخه جدید برای گشایش طلسم زندگی‌اش بگیرد، اما جنایتی هولناک را مرتکب شد، طلاهای پیرزن را سرقت کرد و رفت. وقتی زن همسایه خواب‌های عجیب دید، ماموران پلیس پایتخت را با همین خواب‌ها به قاتل اصلی رساند. آن هم در حالیکه خودش به‌عنوان قاتل پیرزن دستگیر شده بود.

رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری مجرم سایبری خبر داد که با ترفند ارسال پیامک با عنوان سامانه ثنا قوه‌قضائیه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب 18نفر از هموطنان کرده بود.