شرور فراری تهران دستگیر شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شرور فراری که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بود، خبر داد.

تصویر شرور فراری تهران دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال قدرت نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش به‌نام منطقه ولنجک در یکی از رستوران‌های بلوار دانشجو، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

ضرونی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم قبل از حضور پلیس، از محل متواری شده بود.

وی با بیان اینکه در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد، گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی با اجرای یک عملیات منسجم پلیسی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:‌ متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر درگیری دسته جمعی ،تهدید و ورود به عنف، تخریب خودرو، استفاده از سلاح گرم و سرد و همچنین ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد و هدف از آن را قدرتنمایی دانست.

ضرونی با اشاره به تشکیل پرونده برای شرور دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

682203