آتش سوزی در نمایشگاه مبل در تهران

یک نمایشگاه فروش مبلمان و مصنوعات چوبی در محله خلازیر دچار حریق شد.

تصویر آتش سوزی در نمایشگاه مبل در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، در دقایق اولیه بامداد امروز یک مورد حادثه حریق در فروشگاه و نمایشگاه مبل و مصنوعات چوبی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۳۲، ۸۱ و تیم نجات ۶ را به همراه تجهیزات و امکانات مورد نیاز به محله حادثه واقع در خلازیر اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که محل حادثه یک نمایشگاه ویژه فروش مصنوعات و محصولات چوبی به مساحت تقریبی ۲۰۰ مترمربع است که هنگام حضور آتش‌نشانان به طور کامل شعله ور شده و آتش و دود در حال سرایت به مغازه‌های مجاور بود.

در این شرایط عوامل آتش‌نشانی اقدام به قطع جریان برق و گاز نمایشگاه کرده و با بکارگیری دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به کانون آتش سوزی نزدیک شدند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند. در نهایت نیز با اقدامات انجام شده ابتدا از گسترش حریق جلوگیری شده و پس از آن نیز شعله‌های آتش به‌طورکامل مهار و اطفا شد.

داین حادثه مورد فوتی و خسارات جانی نداشت، اما خسارات مالی ناشی از آن بالا بوده و حتی شعله‌های آتش موجب تخریب دیوار و بخش‌هایی از سقف این فروشگاه مبلمان نیز شده بود. گروهی از کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای یافتن علت وقوع حادثه را آغاز کرده‌ و آن را در دستورکار دارند.

منبع: ایسنا

682402