حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون قضایی قوه قضاییه در تشریح جزئیات موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات محکومان به مناسبت عید فطر گفت: ۱۲ مورد از عفوشدگان جزء محکومان اعدام و چهار مورد هم از محکومان امنیتی هستند.
ساعت 3:۲۷ بامداد یکم اردیبهشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ گزارش آتش گرفتن چند دستگاه خودرو در پارکینگ یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان اشتراکی شمالی کرج نیروهای آتش‌نشانی خیلی زود در محل حضور یافتند.
باورم نمی شد، دختر 13 ساله سرکرده باند کیف قاپی و سرقت موتورسیکلت باشد اما این ماجرا حقیقت داشت. نیروهای تجسس کلانتری سناباد مشهد که با هدف پیشگیری از جرم، طرح های ویژه ای را به اجرا گذاشته بودند اعضای یک باند سرقت را به دام انداختند که دختر 13 ساله نقش هدایت این باند مرموز را به عهده داشت. بازجویی های تخصصی از اعضای این باند 3 نفره که زیر نظر مستقیم سرگرد «محمدباقر بهرازفر» (رئیس کلانتری سناباد) صورت گرفت، راز چندین فقره گوشی قاپی و سرقت های دوچرخه را نیز برملا کرد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته چهار سارق در روستای کلانظهور شهرستان دلگان در حال سرقت کابل‌های برق بودند که اهالی محل متوجه سرقت شده و با سارقین درگیر شدند.
زن سالخورده برای چیدن پیاز کوهی راهی کوهستان شده بود اما به‌دلیل ابتلا به بیماری آلزایمر راهش را گم کرد و ۱۸ساعت سرگردان بود اما رد همین پیازهای کوهی باعث شد امدادگران هلال احمر او را در فاصله ۲متری پرتگاه پیدا کرده و نجات دهند.
چند روز قبل مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ربوده شدن پسر جوانش خبر داد.
صاحب یکی از خانه های قدیمی کرایه خانه را برای مستاجران افزایش داده بود، 6 مستاجر وی با این افزایش کرایه مخالف بودند و تصمیم به قتل صاحب خانه گرفتند.
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه امروز در ایران اسلامی یکی از محور های هم دلی و وحدت به رخ جهانیان کشیده می شود، گفت: پیام حضور گسترده مردم در این مراسم، حاوی پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است و همان پیام استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همبستگی است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن شش تن در پی تصادف سه دستگاه خودرو در قزوین خبر داد.