کارگاه مبل و انبار چوب در آتش سوخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حریق در کارگاه مبل و انبار چوب واقع در خیابان امام خمینی ابتدای خیابان مینو بعد از ۲ ساعت اطفا شد.
تصویر کارگاه مبل و انبار چوب  در آتش سوخت

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: ساعت یک و ۵۶ دقیقه بامداد امروز حریق در کارگاه مبل و انبار چوب واقع در خیابان امام خمینی ابتدای خیابان مینو به آتش‌نشانی گزارش شد.

وی افزود: با توجه به ابعاد حادثه و به منظور پیشگیری از سرایت آتش به اماکن مجاور تیم‌های آتش‌نشانی از ۱۸ ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با تجهیزات و خودروهای تخصصی تانکرهای آبرسان و لودر از شهرداری و تیم‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های خمینی‌شهر و شاهین شهر به محل حادثه اعزام شدند.

شیشه‌فروش گفت: پس از ۲ ساعت تلاش حریق کنترل و ایمن‌سازی و پاکسازی محل انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به افزایش دما و پتانسیل وقوع حریق، مدیریت بحران استان اصفهان دوباره در خصوص ضرورت اجرای طرح‌های کاهش خطر به تمامی واحدهای صنفی تجاری و صنعتی موارد ایمنی را تاکید می‌کند.

وی عنوان کرد: رعایت الزامات ایمنی در مراحل انبار و نگهداری و دپوی مواد و کالاهای مصرفی و توزیعی، رعایت فاصله بین محل انبار تا اماکن دیگر، بررسی و اصلاح شبکه‌های برق فرسوده و ناایمن تاکید می‌شود

.شیشه‌فروش با تأکید بر بررسی ایمنی و نشتی احتمالی تاسیسات گاز، گفت: استقرار سیستم‌های بر خط اعلان و اطفای حریق در واحدها، هماهنگی با مراکز امدادی و آتش‌نشانی و شرکت‌های توزیع برق و گاز برای بررسی وضعیت ایمنی، ایجاد راه‌های دسترسی و اضطراری برای ورود خودروهای آتش‌نشانی به محل حادثه، اطلاع‌رسانی به موقع از حوادث به واحدهای آتش‌نشانی تلفن ۱۲۵ و بیمه کردن اموال و دارایی‌ها در برابر حوادث به واحد‌های تولیدی و صنعتی توصیه می‌شود.

منبع: استانداری

693434