شرور مسلح در خیابان سهرودی تهران دستگیر شد

شرور مسلح در محدوده خیابان سهرودی تهران دستگیر شد.

تصویر شرور مسلح در خیابان سهرودی تهران دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شروری مسلح در محدوده خیابان سهرودی تهران خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: سرهنگ "رضا صادقی پور" سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:در پی گزارش عربده کشی و اخلال در نظم عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش در خیابان "سهروردی" تهران ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد برای بررسی موضع بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و مشاهده متهم، در ابتدا وی را به آرامش دعوت شد و متهم بی توجه به دستورات پلیس، به قدرت نمایی ادامه و سپس از محل گریخت.

سرهنگ صادق پور در ادامه افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز متهم زمینگیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های اولیه از متهم یک قبضه سلاح گرم کمری با فشنگ جنگی و مقداری مواد مخدر از نوع تریاک از متهم کشف شد. متهم به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد منتقل شده و به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت که موجب برهم خوردن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت می شود بلافاصله با ۱۱۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

منبع: خبرآنلاین

694471