سارق طلاجات افراد کهنسال دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق طلاجات افراد کهنسال با ۹ فقره سرقت در شهرستان فلاورجان خبر داد.
تصویر سارق طلاجات افراد کهنسال دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از خانم‌های مسن مبنی بر سرقت طلاجات آنها، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقی با مراجعه به افرادکهنسال مونث با چرب‌زبانی و حیله آنها را فریب و اعتمادشان را جلب می‌کرده و سپس به بهانه اینکه قصد خرید طلا برای همسر خود دارد و برای این که در زمان خرید طلا به وی طلای تقلبی ندهند طلاجات شکات را برای مشاهده از آنها گرفته و سپس از محل متواری می‌شود.

ترکیان ادامه داد: در این خصوص کارآگاهان با استفاده از روش‌های علمی و پلیسی مخفیگاه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 9 فقره سرقت طلاجات از زنان کهنسال در شهرستان فلاورجان اقرار که ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارق بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات کارآگاهان متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: فارس

694500