حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار و یک دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز دوشنبه حوالی شهر قصرشیرین از توابع استان کرمانشاه را لرزاند.
به‌خاطر دارم اوایل انقلاب در یکی از شهرستان‌های استان خراسان (آن موقع استان خراسان به چند استان تقسیم نشده بود)، مسئولیتی اداری داشتم و به اقتضای کارم با روسای ادارات و مشکلات کاری آنها در ارتباط بودم.
از آن شب مرداد ماهی که سینما رکس آبادان در آتش سوخت و 400 نفری که به تماشای فیلم سینمایی گوزن‌ها رفته بودند، قربانی شدند، آبادان درد دارد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: به ساختمان های ناایمن اخطارهایی ارایه کرده ایم و حتما پس از اتمام مهلت، لیست آنها را با هماهنگی دادستانی منتشر می‌کنیم.
فرماندار آبادان گفت: ساعاتی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر بیرون آورده شدن یک نفر با علائم حیاتی از زیر آوار حادثه ساختمان متروپل و انتقال به بیمارستان منتشر شد، که تکذیب می‌شود.
هفت خرداد سال 98 ساختمانی در سعادت‌آباد به مرکز خبر تبدیل شد؛ خبر رسید که زنی دراین ساختمان کشته شده اما بخش پررنگ این قتل به میان آمدن نام سیاستمداری بود که در اذهان همگان چهره آرام و منطقی داشت یعنی محمدعلی نجفی! شخصیتی که مورد وثوق دولت‌های مختلف بود.
شهربازی منطقه 16 تهران به علت غیر استاتدارد بودن تجهیزات پلمپ شد.