حریق سنگین در شهرک صنعتی جی اصفهان بعداز چندین ساعت مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حریق در شرکت تولیدی جاروبرقی یادآوران پیروز واقع در شهرک صنعتی جی پس از ۴ ساعت تلاش عوامل آتش‌نشانی و امدادی کنترل شد.
تصویر حریق سنگین در شهرک صنعتی جی اصفهان بعداز چندین ساعت مهار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: حریق در شرکت تولیدی جاروبرقی یادآوران پیروز واقع در شهرک صنعتی جی پس از ۴ ساعت تلاش عوامل آتش‌نشانی و امدادی کنترل شد.

وی افزود: آتش‌سوزی ساعت ۱۷ و ۲۲ دقیقه عصر امروز از سوله داخلی شرکت آغاز شد که بلافاصله ۱۲ تیم آتش‌نشانی از شهرداری اصفهان و شهرک‌های صنعتی جی و سجزی و آتش‌نشانی شهر قهجاورستان به همراه ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات اطفاییه، خودروهای نجات و تانکرهای آبرسان به محل اعزام شدند.

شیشه‌فروش ادامه داد: کنترل حریق ایمن‌سازی محل و جلوگیری از سرایت به واحدهای مجاور انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: بر اثر این حادثه ۱۲ نفر دچار دودگرفتگی شدند که درمان سرپایی توسط عوامل اورژانس و امدادی در محل انجام شد.

وی بیان کرد: در اثر این حادثه خساراتی به محصولات شرکت، دپوی اقلام و مواد اولیه و سازه سوله و تجهیزات و ماشین‌آلات وارد شد که شرکت در برابر حریق بیمه است.

شیشه‌فروش گفت: مراحل لکه‌گیری و ایمن‌سازی کامل حریق در حال انجام است که مقرر شد عوامل آتش‌نشانی تا ایمن‌سازی کامل در محل استقرار یابند.

منبع: فارس

740514