موبایل قاپ حرفه ای در گاندی تهران بازداشت شد

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ سابقه دار خبر داد.
تصویر موبایل قاپ حرفه ای در گاندی تهران بازداشت شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراه وی توسط یک نفر سارق که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت هندا مشکی رنگ بود، عوامل کلانتری 103 گاندی جهت دستگیری سارق دست به کار شدند.

وی گفت: مشخصات ظاهری سارق در اختیار کلیه واحدهای گشتی قرار گرفت که سارق در اتوبان "همت" تهران در حال زاغ زنی یکی از شهروندان مشاهده شد که با رویت ماموران از محل متواری شده و پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز، نیروهای پلیس با بکارگیری قانون استفاده از سلاح، موفق شدند موتورسیکلت متهم را متوقف کنند و وی را زمینگیر و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد، و 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت کرده بود کشف شد و متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی دو نفر از شکات شدند و شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین سرهنگ حسنوند توصیه کرد: در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

منبع: رکنا

740274