حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد آمبولانس با یک دستگاه کامیون در محور "سروستان-شیراز" یک نفر فوت و 3 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر اتصالی کولرگازی را علت اصلی آتش‌سوزی سینمای این شهر اعلام کرد.
سرهنگ "محمد زمان شالیکار" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و موتور سیکلت در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اهتمام مسئولان برای رفع مشکلات مردم گفت: مشکلات و گرفتاری‌ها وجود دارد اما امید مردم به قوه قضاییه بیش از گذشته است و این دستاورد را باید قدردان باشیم.
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت از سارقان دیگر کرده بود، خبرداد.
6 مرد زندانی که به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بودند، بامداد چهارشنبه در زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفتند که دو نفر از آنها موفق شدند از اولیای دم مهلت بگیرند.
به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، در حادثه تصادف شدید آمبولانس با کامیون در این کلانشهر تکنسین اورژانس جان باخت و دو بیمار و راننده آمبولانس به شدت مصدوم شدند.
هوش بسیار بالایی دارد، در حدی که ادعامی‌کند می‌تواند سایت‌های بزرگ مثل شهرداری و هواپیمایی را هم هک کند، ولی تابه‌حال به‌خاطر ترس این کار را انجام نداده است. تحصیلکرده است و قبلا نیز دانشجوی دانشگاه شریف بود. در عرض چند دقیقه کوتاه می‌تواند پول را به حساب مردم واریز و برداشت کند.
امتحانات نهایی دانش‌آموزان، به روزهای پایانی نزدیک می‌شود؛ امروز دانش‌آموزان، امتحان زبان خارجی داشتند و امتحان آخر نیز روز شنبه ۲۸ خرداد با دروس ریاضیات گسسته رشته ریاضی ـ فیزیک، جغرافیای ۳ رشته علوم تجربی و عربی ۳ رشته علوم و معارف اسلامی پایان می‌پذیرید.
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گزارش خود تاکید کرد که استنکاف رئیس‌ سابق سازمان انرژی ‌اتمی و همچنین رئیس‌ جمهور سابق از انجام وظایف مصرح در قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» برای کمیسیون اصل نود محرز شده است و موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
خلیل محبت‌خواه با هشدار به تهرانی‌ها افزود: در سال گذشته ۳۵ هزار پرونده در محاکم قضائی استان تهران با موضوع جعل و کلاهبرداری در پیش‌فروش ساختمان ثبت شده است.