حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دستگیری ادمین‌های کانال‌های «نیمه‌محرمانه»، «سرائر» و « سایه‌نویس» بهانه خوبی است تا نگاهی به محتوای این کانال‌ها بیاندازیم و مشخص کنیم این کانالها کدام افراد و ساختارها را مورد هدف قرار دادند و نیتشان از چنین محتوایی چه بوده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز در کمیسیون عمران جلسه نهایی برگزار شد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد لکوموتیوران مقصر این حادثه بوده زیرا در زمان حادثه لکوموتیوران سکان هدایت قطار را برعهده نداشته است.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن هفته قوه قضاییه و ضرورت اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته طی یک سال اخیر از ناحیه مسئولان بخش‌های مختلف دستگاه قضا، به همه آنها تکلیف کرد که با توجه به شرایط کشور از انجام امور و برنامه‌های نمایشی و تبلیغاتی صرف و پرهزینه برای معرفی دستاوردهای خود به جد اجتناب و پرهیز کنند.
فرمانده انتظامی بناب از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای با جعل عنوان چشم پزشک که بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
فرمانده انتظامی استان از شهادت همکار انتظامی ستواندوم "مصطفی سوسرائی" حین انجام وظیفه در شهرستان آزادشهر خبر داد.
یک زن که در سال ۲۰۰۲ عمل برداشتن کیسه صفرا را انجام داده بود، دائما از درد شکم رنج می‌برد تا اینکه پس از ۲۰ سال مشخص شد یک قیچی در شکمش جا مانده است.
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه در جنگل‌های نکا شده بودند، بازداشت شدند.