حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

برای تفریح و خوشگذرانی، سرقت را انتخاب کرد. با دوستانش از شهرستان به تهران آمد و به‌عنوان خریدار به خانه مردم رفتند. با سلاح صاحبخانه را تهدید کردند و در نهایت بازی پی ‌اس ٥ و دستگاه ماینر را سرقت کرده و متواری می‌شدند
رئیس قوه قضائیه گفت: خداوند به ما این توفیق را دهد که بتوانیم در سنگر قوه‌ قضائیه دست مفسدین و تطاول‌کنندگان به جان، مال، عرض و حقوق مردم و نظام اسلامی را کوتاه کنیم و بتوانیم در این جایگاه به استیفای حق مظلوم از ظالم و بسط و گسترش عدالت که از اهداف والای امام راحل بود بپردازیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و مسئولان عالی دستگاه قضا امروز (چهارشنبه اول تیر) و همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
برخی اختلافات انگیزه‌ای شد تا تاجر افغانستانی با اجیر کردن دو نفر از همولایتی‌هایش، نقشه قتل تاجر لاستیک خودروهای سنگین را اجرا کند.

دومین مرحله از طرح ضربتی دستگیری سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان البرز زمانی اجرا شد که 21 باند سرقت و 77 سارق و خریدار اموال مسروقه به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری ضارب دختر ۱۵ ساله ای که بر اثر تیراندازی سهوی در یک مراسم عروسی جان باخته بود خبر داد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سقط جنین درمانی با سقط جنایی متفاوت است که در سال ۱۲ هزار پرونده سقط جنین درمانی داریم و نظام‌سلامت ما نیز با چالش جدی سقط جنایی مواجه است.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از فوت یک پسربچه هشت ساله بر اثر غرق‌شدگی در استخر کشاورزی در خوراسگان، خبر داد.