حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

محیا واحدی، فعال حقوق کودکان و عضو هیات مدیره «جمعیت امام علی» دستگیر شد.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: در طرح جدیدی که طی سه هفته گذشته اجرایی کرده‌ایم به شکل مکانیزه و با استفاده از دوربین‌ها، تخلفات احصا می‌شود و اگر کسی پوشش پلاک را انجام داده باشد با سامانه‌های پلیس قابل شناسایی،‌ اعمال قانون و جریمه است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اتصال میز خدمت الکترونیک این سازمان به درگاه خدمات الکترونیکی دولت خبر داد.سازمان تعزیرات به دولت من پیوست

سجاد پیرفلک، عموی کیان و برادر میثم گفت: در تهران که بودیم درخواستی از دولت برای کمک نکردیم و دولت هم اشتیاقی نشان نداد. نه ما درخواستی دادیم و نه آنها اقدامی کردند، در ایذه که بودیم، از طرف‌ بنیاد آمدند ولی ما رد کردیم و هرگونه کمکی از طرف دولت را منوط به شناسایی قاتل کیان کردیم.
فیلم ها و عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد در محل سقوط،‌ دود و آتش دیده می شود و ساکنان محلی تلاش دارند آتش را خاموش کنند.
به راننده گفتم شما از اول اشتباه کردید که آنان را در حالی که بدحجاب و یا کشف حجاب کرده بودند در ایستگاه سوار کردید و پس از رقاصی و فحاشی به آنان اعتراضی هم نکردید و الان هم پس از افتادن من کف اتوبوس هم اعتراض نکردید؟، راننده گفت «به من ربطی ندارد» و من به راننده گفتم «شاید نتوانم آن دختران را پیدا کنم، چون نمی‌شناسم، ولی شما را می‌شناسم و شماره اتوبوس شما را می‌نویسم و شکایت می‌کنم، مطمئن باش جریمه می‌شوی». راننده گفت «هر کاری می‌خواهی بکن».
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت:خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشت و اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای ۱۵ مصدوم که دچار تروما (ضربه) شده بودند، انجام شد.