حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

شامگاه ۱۰ دی، پسر جوانی به نام سهراب در حالی که عموی بیمارش را به بیمارستان رسانده بود برای برداشتن مدارک و لباس برای وی از بیمارستان خارج شد اما وقتی سوار بر خودرواش شد هنوز مسافتی را طی نکرده بود که خودرویی با چهار سرنشین راه را بر او سد کردند.
دادگاه تجدیدنظر حمید نوری، شهروند ایرانی دربند در زندان سوئد اکنون(چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه) در آن کشور برای رسیدگی به ادعاها و اتهام‌های واهی در حال برگزاری است.

محسنی اژه ای گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا ساعات کار بانوان در مراجع قضائی به گونه‌ای باشد که در بازگشت به خانه انرژی و نشاط لازم را برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانواده داشته باشند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکنش به انتشار خبری مبنی بر "فوت یک دانشجوی این دانشگاه به عنوان یکی از کشته‌های اغتشاشات"، ضمن رد این خبر، توضیحاتی ارائه داد.
پس از چند سال پیگیری قانونی ورزشکاران از نهاد‌های ذیربط، این مدیر ورزشی پس از بازگشت به استان خود در فرودگاه بازداشت شده است.
مزاحمان اورژانس تهران حتی برای انتخاب همسر با 115 تماس می گیرند؛

شوخی‌های مرگبار!

-الو اورژانس؟
-راهنمای 248 هستم. چه کمکی می‌تونم به شما بکنم؟
راستش، چند وقتی هست تصمیم به ازدواج گرفته‌م، اما هر چی می‌گردم دختر مناسب پیدا نمی‌کنم. شما کسی رو سراغ ندارین؟
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: پوریا جواهری این شخص در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه سال جاری در شهرستان کامیاران با اسلحه ساچمه‌ای به سمت مامورین انتظامی، شلیک کرده است.
خبرگزاری صداوسیما نوشت: جواد روحی به اتهام افساد فی الارض در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده است.
نشست حجت الاسلام مصدق معاون اول قوه‌ قضائیه با آقای «مسلم متعب مدب» رئیس هیئت قضایی عراق در کمیته مشترک تحقیقات قضایی به منظور پیگیری پرونده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عصر روز دوشنبه نوزدهم دی ماه برگزار شد.