حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با جعل عنوان قاضی دادگستری و فریب شکات دارای پرونده قضائی، مبلغ قابل توجهی را کلاهبرداری کرده بود، در شهرستان نظرآباد دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار به گشت انتظامی بمپور و شهادت ۲ مامور انتظامی این شهرستان در بامداد امروز خبر داد.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکرین تعدادی از دانشجویان دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی این شهرستان در خوابگاه دخترانه خبر داد.

کانال انجمن صنفی روزنامه‌نگاران نوشت: در حالی که در روزهای گذشته چند روزنامه‌نگار به قید وثیقه آزاد شده بودند، در ۴۸ ساعت گذشته دست‌کم سه زن روزنامه‌نگار خانم‌ها ملیکا هاشمی، سعیده شفیعی و مهرنوش زارعی در تهران بازداشت شده‌اند.
ماموران پلیس مرد جوانی را که خودروی خود را کنار خیابان پارک کرده و رفتارهای مشکوک داشت، دستگیر و از خودرو او یک قبضه کلت کمری کشف کردند.
شامگاه شنبه یکم بهمن ماه، مأموران گشت پلیس در حوالی پارک چیتگر به یک خودروی پژو ۴۰۵مشکوک شدند که راننده آن پلاک ماشین را مخدوش کرده و رفتارهای عجیبی داشت.

نام و نام خانوادگی بخش مهمی از هویت افراد است و به عنوان سند هویتی فرد ثبت، حفظ و نگهداری می‌شود، اما گاهی افراد به دلایلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود می‌شوند که نیازمند طی مراحل قانونی است.
هنگامی که از عدالت و برابری سخن می‌گوییم، مهم‌ترین وجه آن عدالت و برابری قضایی است.
پرستار جوانی صبح یک روز هنگام مراجعه به محل کارش در بیمارستان با همسر خود در حالی مواجه شد که از چشمانش خون می‌بارید و هدف ضربات متعدد قمه او قرار گرفت.