حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و معابر شهر تهران خلوت است ولی رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر باید بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت کنند.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم در یوم الله 22 بهمن در صحنه حاضر بودند گفت: ما نیز باید بدانیم که اگر وظایف و مسئولیت‌های خود را به درستی انجام دهیم و به مردم خدمت صادقانه و خالصانه کنیم، خدا نیز با ما خواهد بود و مشمول نصرت پروردگار خواهیم شد.
شهریار نوجوانی است که به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شده است. او مدتی است در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شود.
زن ۲۸ ساله با بیان این که یک اشتباه عاطفی در دوران نوجوانی زندگی ام را نابود کرد و اکنون با وجود اعتیاد و خیانت همسرم، هیچ گاه نمی توانم به طلاق فکر کنم درباره سرگذشت تلخ خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری نجفی مشهد گفت: پدرم که شغل آزاد داشت، مردی متعصب و بسیار سخت گیر بود تا جایی که حتی اجازه نمی داد برای خرید دفتر و قلم هم به تنهایی بیرون بروم.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به ارزش عمل صحیح و درست از جانب مسئولان در هر سمت و منصب و جایگاهی، بیان داشت: چنانچه ما مسیر را درست طی کنیم و عمل ما صواب و درست باشد، مردم رضایت خواهند داشت؛ و اِلّا حرف زدن و بولتن دادن بدون انجام عمل صحیح، هیچ فایده‌ای ندارد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بخشودگی متهمان و محکومان اغتشاشات حربه دشمن برای ایجاد شکاف اجتماعی را کند ساخت.
دولت ترکیه اعلام کرد که حداقل ۴۱ هزار ساختمان در ۱۰ استان این کشور در اثر زلزله به طور کامل یا جزئی تخریب شده است.
دختر ۱۳ ساله‌ای که در عقد مرد جوانی بود، فیلش یاد هندوستان کرد و به عشق سابقش پیام داد اما شوهرش مچ او را گرفت و حادثه‌ای تلخ رقم خورد.