حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

اعضای این خانواده در پی ایجاد مزاحمت‌های ناموسی یک پرایدسوار مرموز در حالی با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده‌اند که ۲ روز قبل از آن نیز پسر جوان خانواده با همین انگیزه خودکشی کرده بود.
در حالیکه تنها دو هفته از وقوع زلزله‌ شدید و ویرانگر ۷.۸ ریشتری در جنوب شرق ترکیه می‌گذرد و این حادثه دردناک هزاران قربانی در ترکیه و سوریه برجای‌ گذاشته، شب گذشته (دوشنبه شب) یک زمین لرزه قوی دیگر در مقیاس ۶.۴ ریشتر بخش‌هایی از مناطق زلزله‌زده استان هاتای در ترکیه را تکان داد.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی در پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: هوشمندسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی در معابر جزو مواردی است که فاز اول آن در کلانشهرها در دستورکار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی از سوی آرایشگرها ممنوع است و چنانچه در این مورد به فردی آسیبی وارد شود آرایشگر علاوه بر لزوم جبران خسارت، مرتکب جرم نیز شده‌اند.
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و بازداشت عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
در پی طرح برخی ادعاها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
متهم ردیف دوم حمله تروریستی به شاهچراغ با اشاره به اینکه از ۱۷ سالگی در مدرسه داعش بوده است گفت: پس از ورود به ایران، عبدالله سعید که رابط ما با گروه داعش بود با من تماس گرفت و گفت منازلی را در تهران اجاره و تحویل بگیرم و از مهمانانی که از طرف او به ایران می‌آیند؛ پذیرایی کنم.
شامگاه ۲۳ فروردین سال ۹۸ شنیده شدن صدای شلیک چند گلوله در خیابان ظفر پلیس را به محل کشاند. آن طوری که شاهدان ماجرا عنوان کردند پس از صدای گلوله‌ها دو مرد مسلح بسرعت از آپارتمانی که دقایقی بعد مشخص شد محل جنایت بوده خارج و با همدستشان که داخل خودرو در انتظارشان بود، متواری شدند.
چند روز بعد از اظهارات سخنگوی قوه قضائیه درباره شکایت سازمان صداوسیما از فیلیمو، قرار منع تعقیب این پلتفرم صادر شد