حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرماندار شهرستان همدان از انفجار ۷۰ کپسول گاز در مرکز LPG شهر همدان خبر داد و گفت: در این انفجار سه نفر مصدوم شدند و پنج خودرو به صورت کامل سوخت.
دادستان کل کشور گفت: ما زندانی را امانتی تصور می‌کنیم که به دست‌مان سپرده تا مطابق با قوانین، این انسان آسیب‌دیده و مجرم را در مسیر سعادت قرار دهیم.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در اغتشاشات آبان ماه یکی از بسیجیان سپاه پاسداران حین مأموریت به شهادت رسید که پس از تحقیقات عوامل شهادت شهید امیر سحابی دستگیر شدند.
معاون راهبردی قوه قضائیه گفت: باید به سمت جذب شرکت‌های خصوصی و سایر نهادهای کارآفرین برای ایجاد اشتغال زندانیان رفت و ضرورت دارد درآمد واریزی برای زندانی شاغل، متناسب با تورم جامعه افزایش یابد.
جوانی که پس از آشنایی اینستاگرامی با دختر دانشجو ، او را با ترفند انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی به هتل آپارتمان اجاره ای کشانده و از صحنه های آزار وحشیانه فیلم گرفته بود با دستورات قاطع قضایی دستگیر شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا؛

مشکل پارک خودروها مشکل تمام کلان‌شهرها است

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: استفاده از حمل‌ونقل عمومی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مهم‌ترین راهکار برای رفع مشکل نبود پارکینگ خودرو توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی می‌باشد.
بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد: «چند روز پیش زنی در ارومیه به دست همسرش با هویت «جعفر.خ» کشته می شود.» که یکی از اقوام این زن به جزییات بیشتری در مورد این پرونده اشاره کرده است که در ادامه می خوانید.
حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی باز سوی دادگستری استان تهران اعلام شد.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی صدور مجوز تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از ابتدای اسفند ماه سال جاری با متقاضیان استان تهران به‌عنوان نخستین گروه از پذیرفته‌شدگان آغاز شده است.