حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

اعلام وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها؛

قبل از سفر از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها آگاه شوید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به وضعیت جوی و مسدود بودن برخی از مسیرها به طور ساعتی از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با شماره 120 تماس بگیرند و مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: یک طلبه جوان اهل سقز توسط افراد ناشناس و به ضرب گلوله به قتل رسید که تحقیقات برای دستگیری افراد ضارب در دست بررسی است.
براساس آمارهای رسمی تاکنون ۳۸ هزار و ۴۴ نفر بر اثر وقوع زلزله ۷/۸ ریشتری در منطقه جنوبی ترکیه فوت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که تعداد کشته‌شدگان این حادثه سهمگین حداقل دو برابر آمار ارائه شده باشد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰ کیلوگرم مخدر تریاک در پوشش بار توت فرنگی و همچنین مقادیرقابل توجهی موادمخدر از خانه یک سوداگر مرگ در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در محور قم_ اراک ۴۴ دستگاه خودرو سواری در دو نقطه به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه در شرایط لغزندگی و مه آلودگی با هم تصادف کردند.
رئیس دادگستری البرز:

حال حمید قره‌حسنلو مساعد است

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: حمید قره حسنلو در حال حاضر در سالن مربوط به همراه سایر زندانیان اقامت دارد و به جهت عدم ضرورت به بستری، در بهداری زندان بستری نیست.