حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ نفر متهم خبر داد.

سازمان هوانشناسی کشور با صدور هشدار زردرنگ نسبت به فعالیت سامانه بارشی، بارش برف و باران، رعدو برق، احتمال کولاک برف، رخداد مه، کاهش دید و با احتمال تگرگ هشدار داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران؛

شهروندان با احتیاط رانندگی کنید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت با توجه به بارش برف و سرمازدگی گفت: در روزهای برفی و بارانی مسیرها کاملاً لغزنده است لذا رانندگان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
کانال روزنامه هم میهن از آزادی هفت زندانی زن از زندان اوین خبر داده است که در ادامه اسامی آنان را مشاهده خواهید کرد.
با گذشت چهار روز از زلزله ۷.۸ ریشتری که بخش‌های گسترده‌ای از ترکیه و سوریه را لرزاند، عملیات امداد رسانی برای نجات قربانیان همچنان ادامه دارد.
ضرورت هم‌افزایی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با پدیده سرقت‌های خرد با توجه به تاثیر این نوع از جرایم در از بین بردن امنیت روانی جامعه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
ساکنان منطقه «ختای» در ترکیه می‌گویند صدای مردم را از زیر آوار می‌شنوند اما کاری از دست‌شان برنمی‌آید. هنوز در این منطقه، کمک‌رسانی و آواربرداری شروع نشده است. تعداد شهرهای ویران شده از زلزله بسیار است و کمک‌رسانی را سخت‌تر می‌کند. برف می‌بارد... برسر آوارها و این خود کمک رسانی را سخت‌تر می‌کند.