حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور می‌توانند به صورت ویدئو کنفرانس با این شعبه ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: به تمامی درخواست‌های ایرانیان خارج از کشور که به این شعبه واصل شود، رسیدگی خواهد شد و هدف اصلی ما ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های آنان است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دیواری به طول حدود ۱۰ متر و ۹ متر ارتفاع مربوط به یک خانه تاریخی در بازار بزرگ اصفهان، بازار نیم آور، سرای حاج کریم ریزش کرد.
علی اکبر رائفی‌پور در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی با عنوان اتهامی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دادستانی تهران احضار شد.
رئیس پلیس بین‌الملل از استرداد یک فرد به اتهام کلاهبرداری به مبلغ حدود ۱۲۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد و گفت: این فرد با درخواست مرجع قضایی مورد پیگرد قانونی قرار گرفت و دستگیر شد.
اخیرا به دنبال استقبال زیاد از بات همستر کامبت تلگرام، در برخی پلتفرم های آگهی شاهد افزایش فروش اکانت این بازی تلگرامی هستیم، که به نظر می رسد با توجه به ابهامات زیاد در مورد این بازی، این آگهی ها ترفندی برای کلاهبرداری باشند.
مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه اعلام کرد؛

مشاوره حقوقی حدود ۷ هزار نفر طی اردیبهشت ماه 1403

حدود ۷ هزار نفر در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه مشاوره حضوری حقوقی دریافت کردند و مشکلات آن‌ها توسط مسوولان قضایی رسیدگی شد.
ایسنا/فارس مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به وقوع دو زمین لرزه در این استان گفت: هر دو زلزله امشب، ۱۹ خردادماه در استان خسارتی در پی نداشته است.

یک مقام مسئول آمار قابل تاملی درباره اجساد مجهول الهویه ارائه کرده است؛ از جمله اینکه خانواده ۴۰ درصد اجساد مجهول‌الهویه نیز بعد از شناسایی، به خاطر فقر یا اختلافات زناشویی و خانوادگی از گرفتن جسد خودداری می‌کنند.