حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شرور فراری که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بود، خبر داد.

سخنگوی قوه قضائیه از تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور خبرداد و گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه هیأتی توسط سازمان قضائی نیروهای مسلح مأموریت پیدا کرد تا موضوع را دنبال کند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه شورای معاونین گفت: ان شاءالله در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خداوند متعال زمینه را فراهم کند که یک انتخابات پرشور، حماسی و افتخارآفرین داشته باشیم که به فرموده مقام معظم رهبری مکمل حماسه حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، حماسه حضور در پای صندوق‌های انتخابات است.
دیدار با امیر قطر و رئیس شورای عالی قضایی قطر، حضور در جمع ایرانیان مقیم قطر، امضای یادداشت تفاهم‌ همکاری قضایی و انعقاد موافقت‌نامه معاضدت قضایی در امور کیفری میان دو کشور، اهم برنامه‌های سفر اژه‌ای به قطر است.
محمد خضرنژاد که به دلیل اقدامات مجرمانه به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شده بود با ابراز ندامت و پشیمانی و تعهد بر حسن رفتار، مشمول عفو شده و با تخفیف مجازات حکم به حبس تبدیل شده است.
پدر خانواده‌ای که فرزندش زنگ درب خانه همسایه را به صدا در آورده و مزاحمت ایجاد کرده بود، به‌خاطر همین موضوع و در جریان یک درگیری به قتل رسید.
رئیس قوه قضاییه در دستورات جداگانه‌ای به رئیس سازمان ثبت اسناد و معاون حقوقی قوه قضاییه، خواستار تسریع در ایجاد زیرساخت‌های سامانه‌ای ذیل قانون الزام به ثبت اسناد رسمی و نهایی شدن آیین‌نامه‌های مربوط به قانون شد.
رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور می‌توانند به صورت ویدئو کنفرانس با این شعبه ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: به تمامی درخواست‌های ایرانیان خارج از کشور که به این شعبه واصل شود، رسیدگی خواهد شد و هدف اصلی ما ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های آنان است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دیواری به طول حدود ۱۰ متر و ۹ متر ارتفاع مربوط به یک خانه تاریخی در بازار بزرگ اصفهان، بازار نیم آور، سرای حاج کریم ریزش کرد.