حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۸ نفر از متهمان پرونده یک شبکه سازمان یافته قاچاق دارو خبر داد و گفت: این افراد از طریق فاکتورسازی با مهر و امضای جعلی در زمینه خرید‌های بیمارستانی وابسته به یکی از ارکان حکومتی، اقلام دارویی خریداری شده را به این شیوه مجرمانه و به نام آن بیمارستان را در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشو گفت: از ۲ هفته آینده همه اسناد در سراسر کشور به‌ صورت الکترونیک صادر خواهد شد. این اسناد از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند و امکان جعل آن‌ها متصور نیست که این امر بیانگر آن است که سازمان ثبت در حال انجام ماموریت‌های مختلف است.
معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: طبق بررسی‌ها و گزارش‌های اولیه، زلزله چهار و نیم درجه ریشتری در بسطام خسارتی نداشت.
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از112 هزار عدد انواع داروهای دامپزشکی قاچاق به ارزش 600 میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و آزادراه تهران ـ شمال خبر داد.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: توقف همه وسایل نقلیه در حریم تقاطع‌ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه در محل برگزاری مراسم سی و پنجمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ممنوع است.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به موضوع پرداخت بهره وری قضات اضافه کرد: شغل قضاوت به عنوان یک شغل مهم، با منزلت و خطیر است و در اسلام نیز در مورد مسئله تأمین زندگی و معیشت قضات تاکید فراوانی شده است، اما اجر و زحمت کار قضات فراتر از مسائل مالی است و خداوند مقام رفیع قضاوت را به پیامبران و اوصیای معصوم آنان موهبت فرموده است و این شغل امانت الهی است.
«روزی یک ساعت کار کن ماهی ۴۰۰ میلیون تومان دربیار!»، «ماهی ۴۰ میلیون درآمد تا شهریور... کپشن رو بخون کلمه مسیر و کامنت کن کمکت می کنم به این درامد برسی»، «تو خونه بشین ماهی ۵۰ میلیون تومن دربیار چجوری؟ عدد ۳ رو کامنت کن تا بهت بگم!»

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان سرگرد پلیس اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبر داد.

بیش از ۵۰ نفر بر اثر گرمازدگی در بخش‌های مختلف هند، به‌ ویژه نواحی شرقی، مرکزی و شمالی طی چند روز گذشته جان باختند، زیرا موج گرمای شدید اکثر مناطق جنوب آسیا را فراگرفته است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه پلیس راه پایتخت به مناسبت سی و پنجمین مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.