حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان هشدار داد که هرگونه تغییر در مشخصات فنی و ظاهری خودرو، در قانون به عنوان نقص فنی موثر شناخته شده و باعث توقیف خودرو می‌شود.
مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: در تولید محصولات غیرمجاز آرایشی از مواد اولیه با گرید صنعتی استفاده می‌شود که برای سلامتی به‌شدت خطرناک است.
حکم محکومیت ۱۴ متهم پرونده شبکه جعل اسناد رسمی و تصاحب املاک مردم از جمله معاون وقت شهرسازی شهرداری و رئیس دفتر وقت شورای شهر طالقان و اشخاص دیگر به اتهام‌های «جعل و استفاده از اسناد مجعول»، «پرداخت و دریافت رشوه»، «کلاهبرداری و پولشویی» صادر شد.
رجبی دادستان مرکز قزوین گفت: همه تلاش دستگاه قضایی بر این مبنا قرار گرفته تا در حد توان، آسیب های تهدید کننده خانواده زندانیان به حداقل ممکن برسد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۸ نفر از متهمان پرونده یک شبکه سازمان یافته قاچاق دارو خبر داد و گفت: این افراد از طریق فاکتورسازی با مهر و امضای جعلی در زمینه خرید‌های بیمارستانی وابسته به یکی از ارکان حکومتی، اقلام دارویی خریداری شده را به این شیوه مجرمانه و به نام آن بیمارستان را در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.