حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: سومین حادثه منجر به مصدومیت ناشی از استفاده مواد محترقه غیرمجاز به آتش‌نشانی اعلام و طی این حادثه چهار شهروند راهی بیمارستان شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهردرای مشهد گفت: جز حادثه ای که دو هفته پیش برای دو نوجوان در منطقه بلوار توس ایجاد شد تا این لحظه گزارش هیچ حادثه ی دارای خسارات جانی و مالی به سازمان آتش نشانی گزارش نشده است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: طرح اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری در مجلس اعلام وصول شد و پیگیر آن هستیم که با اصلاح این قانون و کاهش ورودی پرونده های قضایی، علاوه بر اتقان آراء و افزایش کیفیت رسیدگی‎ها، به سایر وظایف محوله دیوان عالی کشور در امر نظارت به نحو شایسته تری پرداخته شود.
طی یک دهه اخیر مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران که با تلاش‌های گسترده نظارتی و فرهنگی مجموعه پلیس روند کاهشی را تجربه کرده بود، شوربختانه طی سه سال اخیر روند صعودی به خود گرفته است. آمار‌ها بسیار قابل تامل است، به‌طوری‌که تعداد مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات در ایران با کل مرگ‌ومیر تصادفات رانندگی در اتحادیه اروپا با ۲۷ کشور و جمعیت ۴۵۰ میلیون نفری برابری می‌کند.
معاون دادستان قم از دستگیری ۴ نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال خبر داد.