حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حریق در کارگاه مبل و انبار چوب واقع در خیابان امام خمینی ابتدای خیابان مینو بعد از ۲ ساعت اطفا شد.
رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به دو اصل قانون اساسی که بیانگر حقوق مردم است، گفت: این اصول شاکله نظام اداری کشور است و هیچ‌گاه نباید از ماهیت نظام جمهوری اسلامی دور شود؛ یکی اصل مسولیت‌پذیری مدیران در بخش‌های ملی و دیگری اصل پاسخگویی است.
نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه قصور مدیریت بیمارستان قائم طبق گزارش‌های دستگاه‌ها مشهود است، گفت: در حوزه‌های نظارتی نیز ترک فعل‌های انجام شده که در این راستا مدیران مقصر عزل می‌شوند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه امروز باید یک نهضت علمی برای کشف جرم ایجاد شود، گفت: بهره‌گیری از ابزار‌های به‌روز و تخصصی، پلیس آگاهی را می‌تواند بهبود قابل ملاحظه‌ای در کیفیت تحقیقات و پیگیری جرم‌ها دهد و متهمان را به سرعت شناسایی و امنیت عمومی را تقویت کند.
رییس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی گفت: اشتغال یکی از بهترین روشها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است و همه تلاشمان باید بر این امر معطوف باشد تا زندانی در زمان تحمل کیفر حرفه و شغلی را فرا گیرد.
عضو معاون ورئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور در دید ار با نائب رئیس دادگاه استیناف مصر:

غزه موضوع اول جهان اسلام است

بختیاری عضو معاون ورئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور در حاشیه نشست روسای دیوان های عالی کشورهای عضو بریکس  و در دیدار با نائب رئیس دادگاه استیناف مصر، موضوع غزه را موضوع اول جهان اسلام خواند و خواستار همبستگی کشورهای اسلامی برای متوقف ساختن جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه شد.