رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

مدیرکل امور مستمری بگیران تأمین اجتماعی:

حداقل حقوق بازنشستگان ۲.۸ میلیون تومان است

مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مرداد ۹۹ اجرایی شده و حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

آیین‌نامه اجرایی بند (ح) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، موضوع بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و معاش آنها در جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهوری به تصویب رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری:

حقوق آذرماه بازنشستگان پرداخت می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق آذرماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق تا آخر امشب (یکشنبه ۳۰ آذرماه) خبر داد.
رئیس جمهور گفت: کرونا مشکلات زیادی را به ویژه در کلانشهرها به وجود آورده است و مترو به هوای پاک کمک می کند و برای دولت بسیار مهم است.
جشنواره «شب یلدا» در فروشگاه‌های رفاه؛

یک فرصت خاص برای یک خرید ویژه

جشنواره شب یلدا و حراجستون در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن شب یلدا برگزار می‌شود.

بازنشستگان تهرانی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت می‌کنند برای دریافت وام باید به سامانه vaam.kabta.ir مراجعه و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند.

چند درصد لوایح ارسالی دولت به معیشت مردم مرتبط است؟

وارونه‌نمایی‌ رئیس جمهور با طعم لایحه / قانون هست؛ چرا اجرا نمی کنید

رئیس جمهور روز گذشته در حالی خطاب به مجلس اعلام کرد که لوایح دولت را در یک اتاق بایگانی و سونامی طرح‌ها را آغاز کرده‌اید که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این دولت حتی نظارت کافی بر قوانین موجود را ندارد و موجب شده تا مشکلات متعددی در حوزه معیشت و اقتصاد مردم بوجود بیاید.
سازمان بهزیستی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر رفاه درباره علت قطع عائله مندی زنان سرپرست خانوار فاقد فرزند و مجرد دارای معلولیت اعلام کرد: در پی برگزاری جلسه هم‌اندیشی با تشکل‌ها یکی از نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد نسبت به قطع حق عائله‌مندی از سوی دیوان محاسبات انتقاد کرد که با پیگیری‌های وزیر رفاه مشخص شد این موضوع به دیوان عدالت اداری مربوط می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه افراد دارای معلولیت باید از تمامی حقوق انسانی و قانونی برخوردار باشند، گفت: توانمندی افراد دارای معلولیت می‌تواند در خدمت توسعه و پیشرفت کشور قرار گیرد.
فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی با تاکید هرچه بیشتر بر حفظ سلامت مشتریان و با رویکرد نوین خرید اینترنتی با هدف کاهش ترافیک و تردد در روزهای کرونایی، بیشتر از قبل در کنار مشتریان خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واگذاری ۱۹۴۳ واحد مسکونی به مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: امروز به طور همزمان این واحدهای مسکونی در ۳۰ استان کشور افتتاح و واگذار شد.