شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: کسانی که وارد مجلس می‌شوند باید به سرنوشت یازده دوره گذشته توجه و وارد فضای درگیری و تنش نشوند و به تذکرات رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشند.
مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد خیر داد؛

بزرگترین نورافشانی و آتش بازی تهران در راه است

سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد از اجرای گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی در این مجموعه خبر داد.
در آستانه آغاز بهار طبیعت؛

باب‌الرضای تهران جان تازه‌ای گرفت

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در آستانه آغاز بهار طبیعت، با کاشت گل و رنگ‌آمیزی المان‌های شهری منطقه ۱۵ جان تازه‌ای گرفت.
چمران تأکید کرد:

توسعه خطوط متروی تهران

رئیس شورای شهر تهران بر توسعه خطوط متروی تهران تأکید کرد و گفت: شاهد حرکت سریع و شتابان احداث مترو هستیم و می‌بینیم که اهمیت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال نمود دارد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شروع بار ترافیکی در اکثر معابر پایتخت خبر داد و گفت: ترافیک‌ نیمه سنگین در معابر پایتخت را شاهد هستیم.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای رونق صنعت هتل‌داری باید معافیت هزینه آب، گاز و مالیات در نظر گرفته شود، گفت: شهرداری، سرمایه‌گذاران را با ارائه پروانه رایگان برای ساخت هتل تشویق می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما قانون اساسی را رعایت می‌کنیم اما چشم و گوش بسته هم نیستیم. ما به دنبال برگزاری انتخابات عمومی نیستیم؛ بر اساس ماده نهم یا دهم قانون شوراها که به تشکیل اجتماعات محله‌ای اشاره شده است.