شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد که همزمان با آغاز فصل برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان؛ موضوع تبلیغات فروش یا واگذاری سوالات امتحان نهایی در کارگروه‌های ویژه عملیاتی پلیس سایبری کشور در حال رصد است.

حین و بعد از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی؛

آماده باش کامل عوامل نظارتی و اجرایی سازمان کنترل پسماند

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از انجام هماهنگی لازم برای نظارت و اجرا بر انجام صحیح امور در پیش، حین و بعد از برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال، متروی تهران از شامگاه ۱۳ خرداد تا پایان مراسم در روز ۱۴ خرداد، خدمات‌رسانی ویژه‌ای را ارائه خواهد کرد.
کیفیت هوای تهران امروز یکشنبه اگر چه در شرایط قابل قبول قرار دارد اما طبق پیش بینی‌ها احتمال دارد این روند تا ساعات آینده به وضعیت ناسالم تبدیل شود.
«روزی یک ساعت کار کن ماهی ۴۰۰ میلیون تومان دربیار!»، «ماهی ۴۰ میلیون درآمد تا شهریور... کپشن رو بخون کلمه مسیر و کامنت کن کمکت می کنم به این درامد برسی»، «تو خونه بشین ماهی ۵۰ میلیون تومن دربیار چجوری؟ عدد ۳ رو کامنت کن تا بهت بگم!»

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان سرگرد پلیس اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبر داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه پلیس راه پایتخت به مناسبت سی و پنجمین مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
شهردار اصفهان با بیان اینکه بسته تشویقی ساخت‌وساز از امروز آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک به حوزه مسکن که به‌ تبع آن شغل‌های زیادی رونق می‌گیرد، شاهد افزایش ساخت‌وسازها در شهر باشیم.
رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین خیر داد:

اقدامات پسندیده شهردار قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت

صلح جو،رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین از تلاشهای شهردار انقلابی و جهادی قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت قدردانی کرد.