بزرگ‌ترین پروژه عمرانی منطقه ۴ کلید می‌خورد

محدوده میدان الغدیر در منطقه ۴ با اتصال به بزرگراه امام علی(ع) از بن‌بست خارج و بزرگ‌ترین پروژه عمرانی این منطقه در سال۱۴۰۲ آغاز می‌شود.
تصویر بزرگ‌ترین پروژه عمرانی منطقه ۴ کلید می‌خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، «علی اصغر کمالی زاده» شهردار منطقه ۴ از آغاز بزرگترین پروژه عمرانی این منطقه خبر داد و گفت: «ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) در محدوده میدان الغدیر یکی از مهمترین فعالیت های عمرانی در حال اجرای این منطقه ۴ است. این پروژه به طول ٢ کیلومتر بزرگترین پروژه اجرا، تملک و آزادسازی منطقه ۴ در سال جاری محسوب می‌شود که اکنون در مرحله آزادسازی املاک محدوده بوستان الغدیر تا شرکت واحد اتوبوسرانی است. یکی از مهمترین معارضان در اجرای این طرح رفع معارضان تاسیسات برقی، گازی و مخابراتی است که با همکاری سازمان‌های مرتبط برطرف می‌شود.»

کمالی زاده با بیان اینکه مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد، گفت: «این طرح خیابان دلاوران از حوزه شمالی بوستان الغدیر تا لبه جنوبی محله شمیران نو را در برخواهد گرفت که در بازآفرینی محله کم برخوردار شمیران نو تاثیر بسزایی خواهد داشت. امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و در صورت کمک پادگان کوهک این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.»

منبع: همشهری آنلاین

508640