شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

وزارت کشور از تعطیلی کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی در روزهای 25 تا 30 مرداد ماه خبر داد.
دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: از امروز - یکشنبه - صدور هر گونه مجوز تردد برای خودروهای شخصی (به استثنای مجوز درمان) ممنوع و همه مجوزهای صادر شده تا پایان محدودیت هم باطل است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیان کرد:‌ تعطیلی بوستان‌های پایتخت به شهرداری ابلاغ نشده است.

به منظور مدیریت پسماند و کاهش مصرف پلاستیک صورت گرفت:

ویژه‌برنامه‌های آموزشی-ترویجی هفته بدون پلاستیک در قلب طهران

شهردار منطقه 12 از برگزاری ویژه‌برنامه‌های آموزشی-ترویجی هفته بدون پلاستیک با رویکرد فرهنگ‌سازی برای مدیریت پسماند و کاهش مصرف پلاستیک در این منطقه خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از وضعیت رفت و روب پایتخت افزود: این مسئله باید به سرعت ساماندهی شود و اگر لازم است شهردار باید دستور مستقیم بدهد.
از دیرباز به نمایندگان مجلس شورا، «وکلای ملت» گفته می‌شود. همین عنوان بر اعضای شورای اسلامی شهر نیز صادق است. اعضای شورای شهر به واقع نمایندگان و وکلای مردم شهر هستند که به وکالت و نمایندگی از ایشان، تصمیماتی برای اداره شهر می‌گیرند.
معاون شهردار تهران بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی روزهای ۲۵ تا ۳۰مرداد، طرح ترافیک در این روزها اجرا نمی‌شود.