برای اتصال انشعاب فاضلاب داخلی منزلتان به شبکه سراسری فاضلاب هوشیار باشید

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران بر لزوم هوشیاری شهروندان تهرانی برای اتصال انشعابات فاضلاب داخلی ساختمان ها تاکید کرد.
تصویر برای اتصال انشعاب فاضلاب داخلی منزلتان به شبکه سراسری فاضلاب هوشیار باشید

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید بشیری در تشریح روند مراجعه برخی شرکت‌های پیمانکار به درب منازل شهروندان تهرانی در مناطق مختلف با موضوع اجرای پروژه اتصال انشعابات فاضلاب داخلی ساختمان‌ها گفت: این شرکت‌ها ارتباطی با مجموعه شرکت فاضلاب تهران ندارند و به صورت پیمانکاری باید در قالب پیشنهاد و پذیرش شهروندان نسبت به این کار اقدام کنند لذا اگر خود را از طرف شرکت فاضلاب تهران به عنوان نماینده معرفی کنند، تخلف است.

وی تاکید کرد: به این شرکت‌ها تذکرات لازم داده شده و قطعا در صورت ارتکاب تخلف با متخلفان برخورد قاطع صورت می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران ادامه داد: شهروندان تهرانی باید توجه داشته باشند شرکت فاضلاب تهران تنها درخصوص تکمیل شبکه فاضلاب شهر تهران تا درب منازل شهروندان مسئولیت دارد که این اقدام در برخی مناطق انجام شده و در مابقی مناطق باقیمانده کار در حال پیگیری است و این شرکت درخصوص اتصال شبکه به منازل شهروندان مسئولیتی ندارد و این اقدام توسط خود شهروندان انجام خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس شهروندان باید توجه داشته باشند که برای حفاری، لوله گذاری و اتصال شبکه فاضلاب داخلی ساختمان‌های خود به شبکه سراسری فاضلاب شهر مختار هستند هر پیمانکاری را که با در نظر گرفتن هزینه‌های اعلامی و کیفیت انجام کار که می خواهند انتخاب کنند و هیچ شرکتی مجاز به اجبار شهروندان برای عقد قرارداد با تحمیل هزینه با عناوینی همچون نماینده شرکت فاضلاب تهران و... نیستند. همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به بازرسی فرمانداری تهران و یا شرکت فاضلاب تهران گزارش دهند.

532516