بازدید زاکانی از «پروژه مسیر طبیعت» در اراضی عباس‌آباد

شهردار تهران صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ مهر) از پروژه «مسیر طبیعت» بازدید کرد و مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، گزارشی از اقدامات انجام شده روند جاری این پروژه مطرح کرد.

تصویر بازدید زاکانی از «پروژه مسیر طبیعت» در اراضی عباس‌آباد

به گزارش سایت خبری پرسون،علیرضا زاکانی شهردار تهران، صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد، روحانی شهرداری منطقه ۶ تهران به همراه برخی دیگر از مدیران شهری آخرین وضعیت پیشرفت پروژه مسیر طبیعت را به صورت میدانی بررسی کردند.

سید محمد حسین حجازی در این بازدید اعلام کرد: روند جاری پروژه «مسیر طبیعت» سرعت گرفته و فازبندی‌های آن در دستور کار قرار گرفته است تا به پیشنهادات عملیاتی برسیم.

او درباره انتخاب نام این پروژه نیز مطرح کرد: در این باره نخستین جلسه با حضور اعضای شورای نامگذاری حداد عادل، حجت و صادقی برگزار و قرار شد اقدامات فراخوان ظرف یکماه آینده صورت بگیرد.

مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری شهر تهران همچنین اعلام کرد: مقدمات تجهیزات کارگاه این پروژه را با همکاری شهرداری منطقه ۶ در پارک سیما شروع کرده‌ایم.

حجازی بحث مالی و فرآیند جدی اقدامات در حوزه عمرانی را دو معضل جدی عملیاتی این پروژه دانست و گفت: زیر مجموعه‌های شهرداری تهران باید در این زمینه حمایت و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا به امید خدا هر چه زودتر این پروژه نیز در دسترس مردم قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ گفتنی است؛ «مسیر طبیعت» یک پروژه ملی در راستای ایجاد ابر پیاده ‌راه مدرن کشور است. با اجرای این پروژه، مصلی تهران به عنوان قطب مذهبی پایتخت به اراضی عباس آباد به عنوان قطب فرهنگی، همچنین خیابان‌های ولیعصر، الوند، گاندی و ... که قطب کارآفرینی و کسب کار محسوب می‌شوند به یکدیگر متصل می‌شوند تا در این مرکز مدرن شهری تمامی خدمات مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و تفریحی به صورت یکپارچه به شهروندان عرضه شود.

532512