عضو کمیسیون حمل و نقل شهر تهران:

نمایشگاه بین المللی تهران هرگز تعطیل نخواهد شد

علی اصغر قائمی، عضو کمیسیون حمل و نقل شهر تهران گفت: کسی از تعطیلی نمایشگاه تهران حرف نمی‌زند و قرار نیست این اتفاق بیفتد.
تصویر نمایشگاه بین المللی تهران هرگز تعطیل نخواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اصغر قائمی گفت:ما در ۱۴۰۰ مصوبه‌ای داشتیم که قرار شد برخی رویداد‌ها به شهر آفتاب منتقل شوند و باقی رویداد‌ها در همین نمایشگاه تهران بمانند.

این موضوع گیری در واقع نوعی عقب نشینی شورای شهر از تعطیلی نمایشگاه تهران محسوب می شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل شهر تهران با تاکید بر اینکه کسی از تعطیلی نمایشگاه تهران حرف نمی‌زند ، اضافه کرد: ترافیک در محدوده شمال تهران همیشگی است و فقط مربوط به نمایشگاه نیست، اما در زمان‌های برگزاری رویداد‌ها تشدید می‌شود. به هر حال غروب‌ها همه جا ترافیک داریم.

وی خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات ترافیکی در محدوده نمایشگاه تهران، راهکار‌های زیادی داریم مثل توسعه حمل و نقل شهری و ایجاد مترو، اما در شورای عالی ترافیک کشور مصوبه‌ای برای احداث مترو در محدوده سئول و چمران نداریم. ظاهرا پیش نویس آن موجود است، اما به عنوان طرح مصوب الان مطرح نیست.

قائمی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه چرا چنین طرح مهمی به عنوان یک مصوبه فوری در شورای شهر مطرح نشده، تاکید کرد: برای ما اولویت نداشته و تشخیصمان این بوده که در آن محدوده نیازی به مترو نیست. بهتر است که کلا نمایشگاه‌های پر مخاطب اینجا برگزار نشود.

منبع: صدا و سیما

547771