رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تأکید کرد؛

شهرداری تهران در مورد حوادث مترو پاسخ های قانع کننده به شورا و مردم بدهند

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: ناکارآمد شدن برخی سیستم ها مثل تاکسی های بر خط را شاهد هستیم، بگونه‌ای که بعد از حذف گزینه «عجله دارم» مردم دچار مشکل شدند و گزارشات نشان می دهد که حتی تا دو الی سه ساعت نتوانستند خدمات دریافت کنند و باید مدیریت شهری در تاکسی های برخط وارد شوند تا در مورد وضعیت سرویس دهی آنها تصمیم گیری شود.
تصویر شهرداری تهران در مورد حوادث مترو پاسخ های قانع کننده به شورا و مردم بدهند

به گزارش سایت خبری پرسون، جعفر تشکری هاشمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به حادثه مترو در خط دو گفت: انتظار داریم که عزیزان در مترو و شهرداری تهران پاسخ های قانع کننده به شورا و مردم بدهند تا از این دل نگرانی خارج شویم چراکه دیشب یک رام قطار با مسافر از ریل خارج می‌شود و برای مدت طولانی مابقی مسافران در خط می مانند.

وی با بیان اینکه پاسخ و اطلاع رسانی به موقع و انجام اقدامات پیشگیرانه مهم است، گفت: همه حوادث ناشی از نقص فنی نیست و ممکن است از خطا نیز باشد و می خواهیم که علت اینگونه حوادث و برنامه های بیان شود.

تشکری هاشمی ادامه داد: ما می دانیم که شب عید تردد مردم بیشتر است و سفرها افزایش می‌یابد؛ اما متأسفانه انبوه مسافران در شهر و ناکارآمد شدن برخی سیستم ها مثل تاکسی های بر خط را شاهد هستیم بگونه‌ای که بعد از حذف گزینه عجله دارم مردم دچار مشکل شدند و گزارشات نشان می دهد که حتی تا دو الی سه ساعت نتوانستند خدمات دریافت کنند و باید مدیریت شهری در تاکسی های برخط وارد شوند تا در مورد وضعیت سرویس دهی آنها تصمیم گیری شود.

مهدی چمران نیز با تأکید بر لزوم نظام دهی تاکسی‌های اینترنتی، گفت: وزیر کشور گفته که باید این سیستم زیر نظر شهرداری ها باشد و امید است در سال آینده این موضوع را دنبال کنیم.

منبع: ایسنا

613729