مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد:

56 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل/ در 72 ساعت اخیر حادثه جانی و مالی گزارش نشده است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهردرای مشهد گفت: جز حادثه ای که دو هفته پیش برای دو نوجوان در منطقه بلوار توس ایجاد شد تا این لحظه گزارش هیچ حادثه ی دارای خسارات جانی و مالی به سازمان آتش نشانی گزارش نشده است.
تصویر 56 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل/ در 72 ساعت اخیر حادثه جانی و مالی گزارش نشده است

به گزارش سایت خبری پرسون، آتش‌پاد دوم حمیدرضا کافی نیا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سازمان آتش نشانی همانند سالهای گذشته با تمام توان و آماده باش کامل در تلاش است تا با حوادث احتمالی ناشی از بی احتیاطی شهروندان در سطح شهر مقابله کند.

وی از با اعلام آماده باش 100 درصدی تجهیزات و نیروی انسانی آتش نشانی در سراسر شهر مشهد عنوان کرد: در حال حاضر 56 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر فعال و به صورت مستمر مسائل حوزه ایمنی را مورد رصد قرار می دهند.

کافی نیا با اشاره به درنظرگیری 32 نقطه حساس در شهر مشهد بیان داشت: از ساعت 16 امروز خودروهای امدادی و اطفای حریق در 32 نقطه حساس و حیاتی شهر همانند میدان جانباز، میدان حافظ، میدان هفت تیر، میدان نمایشگاه، میدان امام حسین(ع)، بلوار وکیل آباد، میدان آزادی، میدان شهید فهمیده و تعدادی منطقه دیگر مستقر خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد با اشاره به استقرار واحد های امدادی در 6 بوستان بزرگ شهر عنوان کرد: به منظور افزایش سرعت در ارائه خدمات و جلوگیری از ایجاد حوادث احتمالی، تعداد 6 گروه امدادی در بوستان های خورشید، ملت، کوه پارک، کوهسنگی، کمپ غدیر و ورودی کمربند سبز از بلوار لادن مستقر شده اند.

در حال حاضر شهر مشهد دارای 1هزار و 450 نیروی آتش نشان می باشد و به طور تقریبی در هر شیفت 8 ساعته کاری تعداد 500 آتش نشان فعال، آماده ی خدمت رسانی سریع و دقیق به شهروندان هستند.

وی با تقدیر از خانواده ها در جهت تلاش و فرهنگ سازی مقابله با رفتارهای پرخطر توسط نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: جز حادثه ای که دو هفته پیش برای دو نوجوان در منطقه بلوار توس ایجاد شد تا این لحظه گزارش هیچ حادثه ی دارای خسارات جانی و مالی به سازمان آتش نشانی گزارش نشده است.

613852