شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.


جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای محدودیت‌های تردد کرونایی در سفر به ۱۱ شهر قرمز و نارنجی خبر داد.
عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از رئیس جمهور برای بازدید از محله هرندی گفت: از رئیس جمهور خواستاریم اعتبار ویژه‌ای برای محله هرندی در اعتبارات سال آینده در نظر گرفته شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت حمایت از معلولان گفت: شهرداری گزارشی از استخدام توان‌یابان و توان‌خواهان به شورای شهر ارائه دهد.

از چند روز پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر قطع آب پایتخت تا ۹۰ روز دیگر دست به دست می شود که طبق گفته های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، این موضوع واقعیت ندارد و امسال قطعا آب هیچ یک از مشترکان تهرانی قطع نخواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعاً قطارهای فعلی به دلیل فرسودگی و از رده خارج شدن، خطر آفرین هستند و ما این هشدارها را به دولت و شهرداری اعلام کرده‌‌ایم.

شهردار پرند بیان کرد: با بهره برداری از این خط امکان استفاده از آب غیر شرب برای آبیاری فضای سبز فراهم شده و ضمن صرفه جویی قابل توجهی که در هزینه‌های آبیاری صورت می‌گیرد، از آب شرب نیز استفاده نخواهد شد.
شهردار تهران درپی درگذشت آیت الله سید رضی شیرازی؛

سوابق علمی و انقلابی آیت الله سید رضی چراغ هدایت برای امروز است

شهردار تهران با انتشار پیامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی گفت: عالم مجاهد و فرزانه عمربا برکت خود را صرف تربیت شاگردان مکتب اهل‌بیت‌ و ترویج معارف اسلامی نمودند.
جولان بی تدبیری مسئولان مقابل آلودگی هوا

بارش باران هوای تهران را پاک کرد

با بارش روز گذشته در پایتخت شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 35 قرار گرفته و هوای تهران پاک است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه جمعیت معتادان متجاهر در تهران حدود ۲۵ هزار نفر است،گفت: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در تهران در بالاترین رقم ۱۶ هزار نفر است.