چند پروژه در سال جاری درشهر اصفهان اجرا می شود ؟

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از هزار پروژه سال جاری شهرداری این کلان‌شهر، حدود ۵۰۰ پروژه فعال، ۲۵۰ پروژه در مرحله طراحی و برگزاری تشریفات قانونی برای انتخاب پیمانکار و حدود ۲۵۰ پروژه در مرحله تهیه طرح و تکمیل تملک است.
تصویر چند پروژه در سال جاری درشهر  اصفهان اجرا می شود ؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ سیدامیر سامع اظهار کرد: با توجه به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان حدود هزار پروژه مشخص شده است که از این تعداد، ۱۰۰ عدد پروژه شاخص، ۱۶۹ عدد پروژه مهم منطقه‌ای و مابقی پروژه‌هایی است که در مناطق و محلات انجام می‌شود.

وی در مورد زمان‌بندی اجرای این پروژه‌ها افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری دغدغه اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها را دارند، البته پروژه‌هایی که در حال انجام است، طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از ۱۰۰۰ پروژه حدود ۵۰۰ پروژه فعال، ۲۵۰ پروژه در مرحله طراحی و برگزاری تشریفات قانونی برای انتخاب پیمانکار و حدود ۲۵۰ پروژه در مرحله تهیه طرح و تکمیل تملک است.

سامع گفت: از ۱۰۰ پروژه شاخص، حدود ۱۰ پروژه مربوط به خط دو متروی اصفهان است که می‌توان به ایستگاه‌ها، تونل و ریل‌گذاری آن‌ها اشاره کرد، بعضی از این پروژه‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام نشده بود که با تأمین مالی منظم و تمرکز پیمانکاران این پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه‌های شاخص دیگر ازجمله راه‌اندازی خط بی‌آرتی از میدان جمهوری به سمت حکیم نظامی، احداث بوستان‌های شمس در منطقه ۸، سودان در منطقه ۴، مشاهیر در منطقه ۵ و بوستانی که در حصه وجود دارد به‌زودی طبق برنامه زمانی انجام می‌شود.

سامع اظهار کرد: احداث خیابان‌های شهری، خرید اتوبوس، اورهال اتوبوس‌ها نیز بخش دیگری از پروژه‌هایی است که مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: شورای شهر

681556