شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، رگبار باران و افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: به ساختمان های ناایمن اخطارهایی ارایه کرده ایم و حتما پس از اتمام مهلت، لیست آنها را با هماهنگی دادستانی منتشر می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران؛

سیاهپوشی شهر در عزای حادثه متروپل

سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران طرح‌های فرهنگی «سلام آبادان» و «پاره تن ایران آبادان» و همچنین سیاهپوش کردن و اهتزاز پرچم های عزا در سرتاسر شهر در سوگ جانباختگان حادثه متروپل آبادان به سوگ نشست.
بین ۳۳ تا ۳۴ هزار ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد که ۹هزار و ۶۰۰ دستگاه از آن‌ها، نیاز به مداخله دارند و ۱۲۹ ساختمان تهران در "شرایط بسیار پرخطر" قرار دارند!
داشتن هوای پاک، از جمله حقوق عامه است که طی سال‌های اخیر آن را به تقدیر و وزش باد حواله شده است، اما در متن قانون خبری از تقدیر نیست و وظیفه هر نهاد مشخص است.

جزئیات محدودیت های ترافیکی فردا پنج شنبه برای برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» و مسیرهای جایگزین برای مسافران تهران کرج اعلام شد.
رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با اشاره به لزوم پیگیری موضوع ساماندهی حاشیه شهر در کلانشهرها گفت: شهرداری‌ها در کنار دولت می‌توانند با ساختار قرارگاهی نقش مهمی در حوزه‌های مختلف ایفا کنند.
معاون اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش غلظت گرد و غبار طی امشب به دلیل شمالی شدن جریانات و وزش باد شمالی خبرداد و گفت: این باد حکم «باد پاک‌کننده» را دارد بنابراین این توده از تهران عبور و با غلظت نسبی کمتر به سمت جنوب و استان‌های مجاور جنوبی، جنوب شرقی و شرقی استان تهران حرکت می‌کند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به راه‌اندازی سامانه شناسایی دستفروشان مترو گفت: به دنبال این هستیم تا دستفروشان به جای فعالیت در داخل واگن‌ها و ایجاد مزاحمت برای مسافران، در مکان‌های مشخص کالاهای خود را عرضه کنند.
با وجود هشدارهای سازمان هواشناسی، گردوغبار تنفس را برای میلیون‌ها نفر سخت کرده و حالا عرصه برای تنفس مردم غرب و جنوب کشور به‌حدی تنگ شده که آمار مراجعات آنها به مراکز اورژانس، به شدت افزایش پیدا کرده است.
سازمان آگهی های پرسون