معاون‌ فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد؛

ساخت پل جدید بعثت در سال جاری/ تحویل فاز چهارم تقاطع بزرگراه نواب - تندگویان در آبان ماه

معاون‌ فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که فاز چهارم پروژه تقاطع سه سطحی بزرگراه‌های شهیدان نواب و تندگویان در آبان ماه سال جاری خبر داد.
تصویر ساخت پل جدید بعثت در سال جاری/ تحویل فاز چهارم تقاطع بزرگراه نواب - تندگویان در آبان ماه

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی حق بین در مراسم آیین افتتاح پروژه مسیرهای رو سطحی تقاطع بزرگراه‌های نواب و تندگویان با بیان اینکه بعد از افتتاح امروز با جدیت دو چندان، احداث چپ گرد این پروژه را در دستود کار قرار می‌دهیم، افزود: به جهت رفع معارضین به خصوص تأسیساتی و ترافیکی، این پروژه ویژگی‌های خاص خود را داشت و فاز چهارم این پروژه یعنی نواب جنوب_ تندگویان شمال در ماه دوم پاییز افتتاح می‌شود؛ چراکه این پروژه جزو پروژه‌های مهم و تاثیرگذار است که مورد تأکید شورای شهر تهران نیز هست.

وی با بیان اینکه در این پروژه موضوعات و رفع معارضین زیر ساختی و رو سطحی مورد توجه بود و در حین اجرا چالش‌های جدی داشتیم؛ چرا که برخورد با تأسیسات و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها زمانبر بود، در مورد طولانی شدن زمان اجرای پروژه، گفت: در ابتدا تصور می‌کردیم که بار ترافیکی با بوستان ولایت رفع می‌شود؛ اما در راستای حفظ محیط زیست این موضوع را از دستور کار خارج کردیم.

حق بین در ادامه به افتتاح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده بوستان یاسمن اشاره کرد و گفت: در ادامه بهسازی ترافیک میدان بهمن و معابر اطراف ساخت پل بزرگ بعثت در دستور کار قرار دارد که امید است امسال عملیاتی شود؛ چراکه پیمانکار انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه هستند.

در ادامه حجت السلام محمد آقامیری رییس کمیته عمران شورای شهر نیز با بیان اینکه این پروژه، اتفاق بسیار ارزشمندی است، ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ در بازدید محلی، مردم درخواست بهبود ترافیک میدان بهمن را داشتند و در بررسی‌ها مشخص شد که برای بهبود ترافیک این میدان طرح‌هایی وجود دارد و اجرای آن را پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه توقع داشتیم که این پروژه زودتر تمام شود؛ اما معارضین زیادی داشت، گفت: بعضا ۶۰ تا ۷۰ درصد زمان اجرای پروژه را رفع معارضین می‌گیرد که باید فکری برای این موضوع کرد.

منبع: ایسنا

763911

سازمان آگهی های پرسون